niedziela, 7 lutego 2010

6

I mamy dzisiaj:)
tak tak, to niedzielny prezent dla Was - podwójna notka:)

Dziś temperatura nadal nas trzyma (w niepewności o cieplejsze jutro), czego dowód znajduje się poniżej:

Przy okazji - drzwi na zdjęciu jakiś czas temu rozbudziły moją ciekawość - mają bardzo intrygujący system szyfrujący.


Dziś poszłyśmy z Pauliną spotkać się - po raz pierwszy - z moją mentorką, Viktoriją. Okazała się być bardzo sympatyczną dziewczyną, bardzo ułożoną i wrażliwą. Tańczy w narodowym zespole tańca ludowego:) lubi jazz i poezję śpiewaną.

Jeśli chodzi o mentorstwo - na Litwie mają taki zwyczaj, że każdy pierwszoroczny student i erasmusowcy mają swoich starszych mentorów, którzy się nimi opiekują, pomaga wją i doradzają w trudnych sytuacjach. System bardzo dobry, ponieważ dzięki temu nie czujemy się zagubione, załątwiając formalności w sekretariatach, robiąc przelewy w bankach czy rezerwując bilety na ... niedługo się dowiecie;)

W drodze powrotnej znalazłam kilka intrygujących zjawisk:)
Bardzo ładną, hinduską kłódkę na innym moście wiodącym do Użupio...

... pozostałość po happeningu na rzecz wolnego Tybetu...


... lodowe rzeźby (także pozostałość po happeningu)...


... i litewskiego pieska w oknie, a właściwie pewną jego część:)


I tym pozytywnym akcentem żegnam Was i życzę szczęśliwego poniedziałku:)

6 komentarzy:

  1. Aaaale super! 2 notki jednego dnia! Ja i tak już od południa codziennie, co chwile sprawdzam, czy nie ma jakiejś notki nowej...

    OdpowiedzUsuń
  2. jak ogłoszę jakiś konkurs z nagrodami, to z góry będzie wiadomo, że go wygrałeś, jako że zawsze docenia się stałych aktywnych czytelników:)

    OdpowiedzUsuń
  3. tak właśnie czatuję na jakiś konkurs, audiotele albo coś takiego...

    OdpowiedzUsuń
  4. ej! Ja tez jestem aktywna! Proszę więc o uwzględnienie mnie przy rozdawaniu nagród!;D
    Swoja drogą...ładne te kłódki;)

    OdpowiedzUsuń
  5. http://www.youtube.com/watch?v=7vxYaEAyTd4

    Bardzo dobrze pasuje do tego bloga :)
    a blog fantastyczny. A co do psa w oknie to pewnie bardzo długo trzeba czekać na taką okazję. Gratuluje wytrwałości.

    OdpowiedzUsuń
  6. AAAAAA!!!! Nie ma notki z Dnia 7...
    Co się dzieje z Sylwią?!?! Dzwoniłem do interpolu, CIA i FBI. Powiedzieli, że wyśla wsparcie.
    A Tym czasem... Niech się inni nie podlizują, wiadomo, że ja robię to najlepiej i to ja dostanę najwięcej nagród :p

    OdpowiedzUsuń