czwartek, 11 lutego 2010

10

Proszę Państwa,

prawdopodobnie zdecydowałam, co się będzie dalej ze mną działo:) Prawdopodobnie zrezygnuję z litewskiego, ponieważ:
- w tym semestrze będzie BARDZO dużo gramatyki,
- nie mam wówczas piątków i poniedziałków wolnych,
- przy ilości wybranych przeze mnie przedmiotów, litewski może okazać się zabójczy.

W poniedziałki możliwe, że będę uczęszczała na przedmiot poświęcony kulturze chińskiej, ale nie na ocenę - tylko for fun.

Niestety, okazało się, że - kiedy miałam już w większości ułożony plan - język hiszpański jest w bardzo nieodpowiedniej porze i - musiałam na nowo wszystko poukładać. Wobec tego musiałam zrezygnować z jednego przedmiotu i wzięłam na jego miejsce "Literaturę Brytyjską", ale... okazało się, że na za tydzień trzeba przeczytać "Ulissesa", a tej książki, czytanej w pośpiechu, nie życzę nikomu. W ten oto sposób musiałam zrezygnować także z tego przedmiotu i teraz mój plan wygląda tak:

pn - wolne
wt - 11.30-16.30
śr - 11-18.15
czw - 13-16.30 (co drugi tydzień do 18.15)
pt - wolne

Możliwe, że będę uczęszczała na litewski, kiedy tylko znajdę czas i ochotę, ale - nie chcę z nim wiązać ocen:)

jeśli chodzi o litewski - jutro mam z niego egzamin, więc, proszę Państwa, proszę trzymać kciuki!

1 komentarz:

  1. 17 h zajęć/tydzień... to raczej nie dużo, ale jakoś strasznie mało tez nie. Najważniejsze, że masz czterodniowy weekend!
    Wszyscy trzymamy kciuki za egzamin.

    OdpowiedzUsuń